Uláb sa saód

Ay, ho, dirig’anison an bilanghoy nan san gawáy… Makaiibog! Nano daw, Nini…?’

‘N-nano na nano tabi, Mamay…?’

‘Nano daw kun ma’o na’k ini an ihanda ta sa bertdi mo sa otro Domingo…? Mag-gat’an kita sin bilanghoy, sakutan ta sini na gawáy? O, kinalo’ko so’n na gawáy nan sin puding na bilanghoy? Nano? Ako intiro an mairaid. Atulán ta sin limonada, nan sin dulsi na gulamán…? Tama-tama, kay magulamanon niyan sa Dapdap, nan mabungahon an ato suwa…?’

‘Iihhh, si Mamay… Bu’ na’k ako mahanda… Makararaw’ay man yun sa mga kaklase ko, nan sa mga bi’ef’ef ko… Iihh, si Mamay….’

‘Ma’o daw kita, kay dini pa sa saód maparadág-padag… Kay nano nag’ud baya an gusto mo ihanda?’

‘Hmp, bagaw mo…, ispagiti nan sin keyk…’

‘Iya, hala, kumbaga. An sa ako, kunta, kay tutal barato niyan ini na uláb, nan masirám man kunta…’
___________________
Retrato tabi ni Alma Jane Gamil. Salamat po.

Leave a Reply

