Bunga san tagsudáng

Iya, ikaw, Madi, nagparaano ka man san wara ako dini? Badi sigi mo’k an panap’ong, ha?’

‘Aw, an iba ko na sinilhig, tinap’ong ko, kay basi di’ pagparabasulon an biyawas mi na puno…’

‘Ay, ako, Madi, panilhig ko san sa’ kahapon, naruyagon ako pagkaimod ko san tanom ko na laptukay… Ay, ba’adaw na pamunga! Mala, kay maradagon. Ho, namurot pa ako… Asi, tadihi…’

‘Ay, kadirig’anis, ha? Kulibat, yun ‘gud ngay’an na laptukay, popularon sa iba na nasyon, ha?’

‘Aw, simpre… Masustansya baga an pagkaon san karabaw?’

‘Kay akay man naunabihán mo an karabaw?’

‘Aw, kay an laptukay baga, lanubo yun sa may lab-ugan? Naturubo sa mga tumpok sin udo sin karabaw?’

‘Aw, sadto yun, na makarabaw pa, nan daghan pa an banika na higutan sin karabaw…’

‘Iya, nano man ngay’an sa Ingles an gahoy san laptukay?’

‘Nalimot ako… Basta may ngaran…’

‘Iya, an udo sin karabaw, nano man sa Ingles?’

‘Atog ayaw na so’n…’

Leave a Reply

