Dyip: Ganda

Aw, bagaw ko, kun sin’o na Ganda. Bagaw ko kun an sa telebisyon… Ikaw ngay’a… Malín mas magayon ka pa…’

‘Syempwreh… Mapaburóg ka tabi? Makahulát ka? Upát pa ini na nauna sa imo…’

‘Sarín daw tabi kaawát an paghulát?’

‘Mga una ora man hamok…’

‘Halá…’

‘Ingkudí na ngon’a tabi…’

‘Jun-jun Frades an ngaran mo? Bagaw ko, si Tante…’

‘E, tiyuon ko yo’n… Minatay na yun…’

‘Aw, ayáw, kay barkada ko yun… Yadto bagá ugaring sa Dubai…?’

‘Aw, e, kay sin’o tabi na Dyunyor an insasabi mo? Pinsan ko yadto… Kay tagadiin ka tabi?’

‘Do’on sa Sapngan. Mabo’oton yadto si Tante. Di’ yadto nagbabag’o… Madinanunon yadto… Nag-asawa na an ‘lakeh?’

‘Ma’o. Malin nabuhayan na an asawa…’

‘Iya, wara siya?’

‘Wara, kay yadto na sa Dubai. Nahali pa hamok…’

‘A… Pwede magretrato dini sa parlor mo?’

‘Aw, para so’n… Iupod mo ako, ha?’

‘Hala…’
________________________
An retrato tabi, kuwa sa Central, Bulusan.

Leave a Reply

