Bag’o na tinidór sa dalan

image-0-02-06-568169bd21194724e16f1c5063afc7fa04e62a75041cd5be4d32f8b50a580c97-vApritado na an boses ni Inoy Goyo. ‘Atóg, dali’a na, kay, ho, atrasado na kita… Mauurhi ako…’

‘Ayán’apá tabi, kay madali na mahumán an lod ko… Ho, 88% na… Payb minits na’k…’

‘Tsk… Lintiguyan man kita sini… Sukat baya na awaton magturog, kaya malamawon… Hmh… Pokemon…’

‘Si Papay… Kay matatarde ka man sa nano?’

‘Atóg, may miting kami niyan san bag’o na board san Kabugawan Chamber of Commerce…’

‘Dara mo na tabi an intiro na kaipuhan mo?’

‘Uya na an… Ay, bulegs… Nalimtan ko an laptop ko. Yadto an Powerpoint ko san Potentials of the Lowly Tagbak… Kuwa’a daw, yadto sa may sab’itan ko san asyab… Nan an Iphone ko, yadto man sa ibabaw san kaguran…’

‘Ompô… Ay, bulegs… Papay, may Tweet si Inoy Dandoy, maorder kunó tabi siya sin baynte na patóng, kinyentos na anahaw, nan uway man…’

‘Hala. Kuwaan mo do’n sin retrato an mga order, nan ipadara mo sa Instagram, ha? Nan sugadon mo, itext niya an numero san kaniya credit card, basi maprocess ta an bayad niya, ha?’

‘Ompô…’

‘Hala… ‘Mus na kay, ho…’

‘Uhhh. Ayán’apá tabi, Papay… Uhhh… makulugon an tiyan ko…’

‘Tsk. Hingan na… Insabihán ko baga ikaw…, na pagluway-luway san bulagá na pili… Tarâ…?’

‘Madali ha’k tabi, Papay…’

‘Ayaw na pagbabalik sa balay… Tangkarat na’k do’n kun diin, nan pangiwang na’k sin dublahan… Ay, ba’daw… An miting mi… Ako pa liwat an imse…’
______________________________
Retrato ni Alma Jane Gamil. Salamat po.

Leave a Reply

