Si Diego nan si Baldo

SONY DSC ‘Akay sige mo’k niyan sin kapamintana?’

‘Aw, kay pan’o, inbabantayan ko an ninong ko, pag-abot…’

‘Kay maabot man?’

‘Oo. Kay maPasko baga? Simpre, an mga ninong, namag-abot.’

‘Kay akay man mamag-abot an mga ninong?’

‘Kay simpre, madara san mga regalo…’

‘A…’

‘Kaya ngani may mga ninong, basi may regalo, baga, ha?’

‘Aw…, badi…’

‘Kay ikaw, wa’ ka ninong?’

‘Ambot si Mamay…’

‘Wa’ ka pagsabihi ni Mamay mo?’

‘Wa… wara…’

‘Ako, aram ko an ninong ko…’

‘Nano an trabaho?’

‘Ku’an… Sikyurite ada, kay an garahoy kaniya, Bantay..’

‘A…, maisugon ada siya, ha?’

‘Aw, badi may badil siya… nan my batuta… nan sin paha na magilangon..’

‘Nano man daw an ihatag sa imo na regalo?’

‘Ummm, ambot. Badi wara ha’k…’

‘Wara? Kay bagaw mo, may ninong, kay basi may regalo?’

‘Ompo. Para kay, kun iba na, bagaw ni Mamay, nalilimot an mga ninong…’

‘A… Mahulat man ako dini, ha? Imudon ko an ninong mo…’

‘Kun maisogon?’

‘Kun malilimuton…’

‘Hala…’
________________________
Retrato tabi ni Alma Jane Gamil. Salamat po.

Leave a Reply

