Sira na mga mayád an palad

20161218_215205Ina: Im’da ngani an ato bata… Wara muru-mangno san ramók, ribók nan pasuruhay sini na panahon…

Ama: Ma’o. Mayád an palad niya, kay madako man siya, po’o na an mga tawo na di’ man tawo; an mga adik nan mga diyos sin druga…

Ina: Ako man, mayad man an palad ko, kay di’ makukulugan an bo’ot ko, iba sa iba na ina, na namat’yan, na pinatay an bata…

Ama: Ma’o man ako, mayad man an palad. Diri ako madadamay kun apinan ko an bata ko na natokhang, diri ako sasabihan sin Sayo ka man

Ina: Iya, kulibat, diin na kita madagos sini, hali dini sa sabsaban?

Ama: Ma’o ngani an in-iisip ko, kangina pa… Kun paglakaw ta do’n, labayan kita sin nakasakay sa motór, o may labayan kita na kamutangan sin adik na nangato sa pulis…

Ina: Aw, diri mangyayari yo’n. Diri tutugutan san diyos san mga tokhang…

Ama: Kunsabagay…

Bata: Teee…heee…heeeeee….

Leave a Reply

