Toló na karabasa

14963636_1249724925100666_635033513_oHain so’n? Arin so’n? Diin so’n?’

‘Yo’n baga tabi, ho?’ Yo’n na daragko’on na karabasa? Yo’n ho, sa may buk’ad na sako…?’

‘A…, aw, bagaw ko so’n, mga tuktukan… Bagaw ko pa, dirig’anis, kay daragko na tuktukan, na badi pal’ak na lawas sin langka…’

‘Ma’o daw kita…’

‘Pasensya na, kay ma’d na lubog na sini na ako mga mata… Wara na kolor an mga itso. Kun ako baga nagsasayod, sugad ako sin nagkakaon na wara sin rami… Kaya ngani pirmi niyan karabasa an gusto ko na suda, nan kun hapon, di’anis pa kunta kun an pamirindalan, suman na karabasa… Pira ba’ yo’n, duwa…?’

‘Hmmm, toló tabi. Toló na daragkuon na karabasa, na malin di’ na man labi an mahihimo san paglubog sa imo pagsayod, na sugad man hamok san pagsunlop kun hapon san suna san sudang…’
____________________________
Retrato tabi ni Alma Jane Gamil. Salamat po.

Leave a Reply

