Pista opisyal

15205572_1273026516103840_2013328065_oIbahon na niyan, Padi. Bagaw ngani, maski magkaarabay o magkaharampang, an mga bo’ot, hararagyuan… Sa karaon, wara na man iristorya, maski harampang. Kanya-kanya hungit, kanya kanya man kuhit, san selpon…’

‘Ma’o baga, Padi. Kahampang ka man kunta, maski badi an kaistorya, yadto uga’ng sa Rusya, ha ha ha…’

‘Sa mga sasakyan, sa ten o sa bus, kanya-kanya dungaw sa selpon. May hararumon an asdang, may nag-aabrak sin solo, may nagtatango-tango…’

‘Ma’o. Kun iba na, malin makauuyam pag-irimodon. Haros pa hamok, an mga ulo na mga nakaubo, pagtaradulon…’

‘Ako, naggagamit man, kay simpre, di’ ta aram kun may magahoy o mabalita… Ugaring, gusto ko masarihan gihapon an sugad sadto na wara pa selpon, maski sayo hamok kaadlaw…’

‘Paano?’

‘Mauli ako sa Bulusan. Di’ ha’k ako magdadara sin selpon. Makadto ako sa baybayon. Didto, mamuskay ako, mahimo sin bukid-bukid na baybay, o maasdang hamok sa lawod…’

‘Nano an igahoy mo so’n na adlaw?’

‘Ah, ma’o yun an ako pista opisyal…’
___________________
Retrato tabi ni Alma Jane Gamil. Salamat po.

Leave a Reply

