Nagpalabay

13087250_1081083985298095_2177019574613850578_oNatan’aw ko ikaw san ikaw maglabay
naghuhulat ako sadto; nagbabantay
nasilhag ko sa hitsura mo an anino
san timhong san asul na tan’awon
nahinggop ko sa hangos mo
an huyop san berde na kakahuyan
nasamira ko sa imo intunuban
an hapit san kagabonan
naamyong ko sa imo mata
an hamot san mga burak sa banika
naginggin ko sa tunob mo
an gub’at san imo dara
nabilang ko sa pulso mo
an laksi san imo mga bitad
nahapros ko sa dughan mo
an ruyag na harani ka na
nabati ko sa puso mo
an maw’ot na makasangpot na
sa lakdanan san imo hawan
kaogmahan ko hamok na matuparan
an imo kadali na paglabay
maski di’ mo ako nareparohan;
ako, an di’ naiimod
na nagpapalabay.
____________________
Retrato tabi ni Alma Jane Gamil. Salamat po.

Leave a Reply

