Padaraw

SONY DSCDi’anison ‘gud tabi an iyo orkids…’

‘Aw, p’era nonot hamok, ha? Awaton so’n sin kamamamat an bata ko. Niyan na namurak na, wara na man lugod siya…’

‘Kay napakarin tabi siya?’

‘Aw, unasawa na, di’ unupod na sa asawa niya?’

‘Di’ di’anis… Pagbalik sadto, badi dara na an makuapo mo…’

‘Hmp, siya hamok an bahala… Ini na ako pinto, pirmi ko’k insisir’han, kay nahadok ako kun may sumulod na di’ ko kila…’

‘Aw, kun may mag-isip man so’n, basi pa magruha-duha, kun maimod ini na burak mo sa printira… Mapakalma man lugod siya san kolor na puti, sini na imo masitas…’
__________________________
Retrato tabi ni Alma Jane Gamil. Salamat po.

Leave a Reply

