Sustansya

SONY DSCLunes, nayntinsibintitu.

‘Mamay, tagi man singko… ibakal ko aysgrap…’

‘Hmp, mag-ano ba’ so’n, na nakasip’on yun… Taod-taod, makaraon na kita, busog ka na…’

‘Uuuungghh! Tagi man sing-k-koh-h…! Tagi man singko!’

‘Puyo do’n, ha, kay badi marapgas ko ikaw sini na inpapaldiyasan ko…’

Martes na hapon, nayntin-itisibin.

‘Ma, paayuan man ibarakal ayskindi…’

‘Hmp, kun hain an kinoloran na tubi, nan inasukaran…’

‘Sayo man ha’k, Ma. Di’ na ako mahulit, mamatay pa si ku’an…’

‘Ay, hala na… Umh… Inpapahimo kamo ayskindi, harabo, kay siga’k an bakal..’

Byernes na gab’i, tutawsampayb.

‘Mami, makadto ka sa seybmor? Maupod ako, ha? Mahapit kita sa dyalibi, ha?’

‘Dini hamok kamo, kay upudan ko si Dadi mo sa sordok.’

‘Mahapdos si Dadi, Mami?’

‘Hmp, pan’o kuno, san saday pa siya, pirmi ha’k hamburdyer an inkakaon niya. Kulang ngay’an yun sa sustansya…’

‘Si Mami…’
___________________________
Retrato tabi ni Alma Jane Gamil. Salamat po.

Leave a Reply

