‘Palamig’

SONY DSC

Slluurrrpp!. Pambihira ini na imo palamig! Iba an tam’is. Nag-o-oro-olaniban na payn’apoldyus, apoldyus, dyusiprut, nan pipsikula. Nan an kolor, di’ man bayolit, di’ man baga… Nano na plibor ini…?

‘Ku’an yo’n… basta…’

‘Ay, ayaw man so’n na basta, kay an hinatag ko sa imo na kwarta, an tawo didto, may ngaran… Ini, nano an ngaran san plibor sini…?’

‘O, sayo pa na baso… Kun gusto mo pa, palisan ta gihapon…’

‘Salamat. May diskawnt na, wara pa ngaran an plibor?’

‘Ku’an kunta yun.. payn’apol..’

‘Payn’ap… Aw, akay man may kunta…?’

‘Aw, kay wa’ man baga payn’apoldyus na bayolit?’

‘Aw, kay ma’o baga…?’

‘Sa ato ha’k ini, ha? O, tagay gihapon… Pagkahapon, syempre diyo na hamok an tuda san tinda ko na payn’apoldyus. Kanugon man kun itapya ko na. Kun may tuda na apoldyus, minggodyus, gripdyus, nan orensdyus, sinasakot ko na hamok… Ma’o yun an resulta…’

‘Aw, ma’o…? Ha ha ha, pambihira na idiya, ha? Kunsabagay, sarakot man so’n an sustansya, ha? May pangpahataas, pangpahalapad, pangpadamo, pangpakusog… Manglain-lain… Aber, palisi pa daw…. Pwidi, bilugon mo na hamok an ako diskawnt? Pwidi ko mabawi an ako binayad?’

‘Aw, para so’n… Uya, ho…’

‘Sllluurrrrpp! Pambihira ‘to’o ini na imo…. ‘dyus..’
________________________________
Retrato tabi ni Alma Jane Gamil. Salamat po

Leave a Reply

