Alikmód sin tabayukyók

13247724_1093675200705640_3748062385389128179_oPanahon ini na lain man, panahon sin kapigaduhan,
panahon na wara kasiguruhan.
Kundi, madunong an Diyos, maaram sa kaniya
patarama-tama
ako dini, sa ako namumutangan,
hamamani an may ungod na alikmód.
Ini na haralagba ko na bitiis
nanggantol nan ngana kaniripis
kun pinahuroy ko sa pag-itan
sin mga dahon nan ati sini na matubi
nan mapahuyun-huyon sin luway
kadungan san ako hangos
wara na ako labot sin mga pasuruhay
para na an ako mga haghag.
_______________________
Retrato tabi ni Alma Jane Gamil. Salamat po.

Leave a Reply

