An makakanugón

300404Juanita: Makiminatay kita, ma’o na naman yun an bado mo, na sinul’ot mo san pakibinunyagan ta, san gradwisyon san bata mo, san bumoto ka san eleksyon, kun napa-bulangan ka, kun namista… Kay hain na yadto na binakal ko sa imo san pista?

Juan: Hmp, uyon. Habo ko pa gamiton, kay kun dumaan tulos. Kanugon…

Juanita: Ay, ambot sa imo…

Juan: Hala na baya, makaon na kita, kay mabyahi pa… Pagluwag na… Nano an suda?

Juanita: Nano pa, di’ an tuda san ginisa na sardinas kagab’i?

Juan: Kay hain an sinuluan ko na kamilo? Akay wara mo banguti langka nan lumpi?

Juanita: Hmp, naimod na di’anison an karuróng, kanugon… Hinatag ko kun Mamay…’

Juan: Bunurong kita sa imo… Iya, ayaw pagkakalson, ha, kay kun maatian…?

Juanita: Masabaon ka ‘gud… Tampalingon ko ikaw, ha?
____________________
Retrato tabi ni Alma Jane Gamil. Salamat po.

Leave a Reply

