An makwa

100701Nano yun, ho, na may suludan, na inpapabayadan an pag-imod?’

‘A, bad’dawh… Ma’o yun an makwa… Di’ ka nag’ud nabaro…’

‘Nakasulod ka na do’n…?’

‘Ma’o baga? Kaupod ko ngani si Manoy Dyunyor, sinung’ay pa ngani ako sa sulod, basi maimod ko sin mayad…’

‘Nano man an naimod mo…?’

‘Ay, di’ an makwa…? Masigahon an mata, may singki an kamot, tiripo an ngipon, mabarabason, gukgukon an buhok… nan nagkakaon sin hilaw na manok…’

‘Ay, para ngay’an so’n… Sugad man hamok ngay’an sa imo… Masigahon an mata, tiripo, gukgukon, p’ira ha’k san singki… Akay aram mo man na hilaw an inkakaon na manok, aber?’

‘Bugti’an ko ikaw… Ay, kay ma’o an sarabi… hilaw kuno yadto na manok… Kay nano, diri?’

‘Ambot, kay ikaw an nakaimod…’

‘Pan’o, wa’ ka man sin ibarayad, nan sin Manoy Dyunyor, na maupod sa imo… beeehh…!’

‘Hmp, badi pagdako mo, maging makwa ka man…’

‘Gusto mo nag’ud mabugti’an, ha?’

‘Bugti’i daw…?’

‘Hmp, isumat ko ikaw kun Manoy Dyunyor, pagkanhi sadto. Di’ yadto nahadok…’

‘Aw, mahadok man sa imo…?’

‘Asi, ha, bugti’an ko ikaw…??!’
_________________________
Retrato tabi ni Alma Jane Gamil. Salamat po.

Leave a Reply

