Lain man na pista

centralSalbakuta, ‘to’o… pakasari ko man pamista, tuna na nayntintaklaon pa…

‘Mati’ano man…? Pambihira?’

‘…Naburong ako. An Central, wara nag’ud maski sayo na sitseriya, ni telebong, ni pingpungan, o makwa… May nasakatan ako na balay, na nagpaypay an tagbalay maski di’ ko man kakila. May hagdan, wara ‘gud talod… Pagtangka mi sa lamesa, an putahe, itom na luto, nan puti na dinugo. An suli na langka, grabe na rag’mo. Ba’adaw na pait san panulsihan. Ultimo an tubi na inumon, namason kaharang…’

‘Heh…?’

‘Nakitangway ako sin tuba. Ay, ba’adaw, na pagtitiyok ko, diretso man kaula sa bulsa ko… Sa tinampo, sugad sin maogmahon kada igtapo ko, kay mga ngiriton. Yadto ngay’an, mga wara ngawi nan sin mudoy… Tsk, marasa pa…’

‘Kun imudon ka baga, sugad sin di’ ka makapatay langaw… Niyan ko ha’k kaadmi… Hala, kadto na sa munisipyo, surinder na, kay kun buwas-buwas, maagihan ka sa piliw, may bali’og na karatula…’

‘Oy, oy, oy, oy, nagkakaraw man ha’k ako, ha? Kay nano, bawal na niyan hasta pagtinawa?’
______________________
Retrato tabi ni Sg. Salamat po.

Leave a Reply

