An tindera

1014377_402240293254452_137805826_n‘Ay, mayad, kay uya ka… Dini ka na’k paghimo kalo, basi maiban-ibanan an langkag san pagbantay dini sa tindahan…’

‘Aw, hala, kay may bag’o ako na inagsa, makapakihalyaw ako dini sa imo sin badi sa’ ka-semana… Kay nano baya, kay sugad sin mabudlayon an panurutinda mo niyan? Dati, mabaskugon ini na imo tindahan…’

‘Ay, ambot… Mala yun, ho, kay sinirahan ko na’k an duwa na dahon san panira… Wara na man sulod an mga garapon do’n… Nagtarami an kadulsihan, kay wa’ na man nagbabakal…’

‘Badi tangkod ko…’

‘Nano…?’

‘Aw, kay si Mano Tancio baga, kun nakihalyaw dini, nangingkudan do’n sa kaabay san mga garapon, nan i’itaas an sayo na bitiis, nan mamintana na an lukog, he he he…’

‘Eh, di’ man ada… Nan wara na man baga dini, kay punaManila na?’

‘Ma’o? Kan’o pa?’

‘Tolo na ka-semana. Mala kay nagkakadali, binilin sa ako an ayam…’

‘B-binilin an a… Ay, kaya man… Iyah, m-mauli ngon’a ako, kay, ho, kun matubod an insusugna ko…’

‘Aw, na’ ba’ kay… Hoy…! Nabilin mo an binakalan mo…! Hoy…!’
_____________________
Retrato tabi ni Alma Jane Gamil. Salamat po.

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.